Velkommen til Glud Skytteforening

Glud Skytteforening afholder ordinær generalforsamling torsdag d. 21/4 2022 kl. 19.30. Eventuelle forslag skal indsendes til formanden senest 3 dage før generalforsamlingen.

Efter generalforsamlingen er foreningen vært ved et stykke brød - tilmelding er derfor nødvendig senest mandag d. 11/4. Tilmelding på mail fogt@profibermail.dk eller ved kassen til træning.

Hos os prioriteres træning og socialt samvær på samme plan for at man får et godt sammenhold mellem børn, forældre og træner, man får udfordringer i både træningen og til stævner da man skal træne koncentration, forskellige skyde stillinger, man kan træne med kaliber 22 salonriffel og luftriffel.

Glud Skytteforening har både en 15 meter og en 50 meter bane, som begge er placeret ved Glud Hallen.

Alle vigtige informationer, nyheder samt billeder vil blive lagt op på vores Facebook side, og ikke på vores hjemmeside.
vi har også en gruppe på Facebook for medlemmer / forældre

Link til vores Facebook side

15 Meter Banen og klubhuset